Garantie
Het leveren van functionele producten vinden wij natuurlijk uiterst belangrijk. Ondanks dat onze producten geen fabrieksgarantie meer hebben, garanderen wij persoonlijk een perfecte werking van de geleverde producten. Bent u toch niet tevreden, of werkt er iets niet perfect bij aankomst? Dan kunt u het product binnen 14 dagen retourneren en word uw aankoop bedrag terugbetaald. Meer informatie vind u hierover op onze retouren pagina.
Klacht
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@retro-gamingshop.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.